Formulár na vrátenie a reklamáciu tovaru
Ak ste využili výhodu dopravy zadarmo pri objednávke nad 80 EUR, avšak po vrátení časti tovaru klesne celková hodnota objednávky pod túto hranicu, bude Vám pri dobropisovaní vráteného tovaru dodatočne započítaná cena dopravy podľa aktuálneho cenníka. Tento krok nám umožňuje aj naďalej poskytovať dopravu zdarma pre väčšie objednávky, pričom náklady na dopravu sú v prípade nesplnenia podmienky férovo rozdelené.
Ďakujeme za pochopenie.
- v platforme Retino si zvoľte svoju požiadavku a pokračujte ďalej podľa pokynov vyplnením elektronického formuláru. Práve vďaka službe Retino už nie je potrebné viac vyplňovať a tlačiť papierový formulár na vrátenie tovaru. A rovnako nie je potrebné kontaktovať náš zákaznícky servis. Všetko vyriešite sami z pohodlia vášho domova v priebehu len pár minút.
- zásielku poriadne zabaľte. V prípade vratky, prosím, nezabudnite, že vrátený tovar musí mať pôvodné štítky, balenie, nesmie byť nosený, niesme byť špinavý ani poškodený. V opačnom prípade vám nebudeme môcť vrátiť peniaze a takýto tovar späť nepreberieme.
- platforma Retino vám dokonca umožní objednať si spätnú dopravu. V ponuke Retina je kuriérska spoločnosť GLS, ktorá od vás prevezme balík priamo na zvolenej adrese, nemusíte nikde chodiť. Pokiaľ však nechcete využiť ponúknutý spôsob dopravy, zvoľte v procese spätnej dopravy možnosť "vlastná doprava".
- pri "vlastnej doprave" máte nasledovné možnosti odoslania spätnej zásielky:
- osobne odniesť zásielku na ktorúkoľvek pobočku Packety a nahlásiť náš ID kód pre spätnú logistiku: 92855305. Tovar stačí len zabaliť, nič viac nemusíte. Obsluha vám vytlačí štítok, ktorý nalepíte na zásielku a odovzdáte do prepravy, rovnako dostanete aj potvrdenie o prijatí zásielky. Na mieste nič neplatíte. Poštovné v hodnote 2.50eur vám bude odpočítané z hodnoty tovaru, ktorú vám máme poslať späť. Využitím tejto služby automaticky súhlasíte s odpočítaním sumy 2.50eur za jednu vrátenú zásielku od sumy na vrátenie peňazí za vrátený tovar. Zoznam pobočiek nájdete tu: https://www.packeta.sk/pobocky.
alebo
- osobne odniesť zásielku na ktorúkoľvek pobočku Packety a využiť službu ich mobilnej aplikácie Medzi nami. Pri tomto spôsobe vrátenia tovaru uhrádzate poštovné priamo cez aplikáciu a za vrátený tovar vám bude poslaná plná hodnota vratky.
alebo
- osobne odniesť zásielku na ktorúkoľvek pobočku Slovenskej pošty. Odporúčame podávať zásielky s podacím lístkom, aby ste v prípade straty zásielky mali trasovacie číslo, vďaka ktorému bude zásielka vyhľadateľná. V opačnom prípade vám nebudeme mať na základe čoho vrátiť peniaze za vratku v prípade, že sa zásielka stratí. Zásielky na dobierku nepreberáme. Cenník Slovenske pošty nájete tu: https://cennik.posta.sk
Spätné zásielky posielané Slovenskou poštou nám adresujte na túto adresu:
Pokiaľ potrebujete s registráciou vratky /reklamácie predsa pomôcť, neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis:
kontaktná osoba: Mgr. Ivana Kukanová
e-mail: objednavky@activekids.sk
tel.kontakt: +421 903 201 019
pracovný čas: PO - PIA 8:00 - 16:00